Da se ne lažemo, stadion Vojvodine i treba da se izmesti u Veternik ili na neku sličnu livadu. Građani Novog Sad nisu dužni da trpe divljanje huligana i vanredno stanje u širem centru grada svakog drugog vikenda.
Moze mi neko objasniti sta im znaci turbo kruzni tok? Da se mozda pale turbine kada udjes i li se turbo vozi...
Sve ce se zagustiti kod tog turbo sra*a i taj trzni centar nam uopste nije bio potreban ali ko nas pita... E Vucelicu, Vucelicu govno jedno ne opevano, sta nam ostavi sa svojim sns djubretom...
Jos malo pa ce vam kraj, da vas sve kompmetno posaljemo medj resetke zatvirske!
Napraviše 'turbo' kružni tok tako što su naterali pešake da ga zaobilaze kao da je neaktivirana bomba. Saobraćaj u kružnom toku će da ide super dok ne naiđeš na pešački 50m dalje. Barem idemo u toku sa svetom gde se gradovi sve više okreću ka automobilima umesto ostalim vidovima transporta.
Kruzni tok je napravljen zbog pristupa Pormenadi. To bi trebalo da rastereti raskrsnicu bulevara Oslobodjenja i bulevara cara Lazara tako sto ce da optereti (preoptereti) ovaj kruzni tok i raskrsnicu sa Fruskogrskom.
Ova dva semafora koja su nuzna od Spensa prema domovima i kod Promenade preko bulevara cara Lazara ce samo da uspore protocnost kruznog toga. Nazalost to su nuzni semafori i ovaj novi je bio potreban i pre izgradnje Promenade jer se tu stalno pretrcavao a sad tek.
Najveci problem je sto je izgradjena promenada na mestu gde nije mesto za trzni centar.
Inace ovu gradnju na tom placu su podrzavali kada su bili na vlasti i sadasnja opozicija i sadasnja pozicija jer je to "veoma skupa lokacija".
Nema veze sto se to neuklapa u celinu - stadion, SPENS, DIF tj sportskog dela grada. Stadion Vojvodine ostao bez pomocnih terena itd itd .
Nije mi jasno kako su samo stadion i SPENS preziveli napad INVESTITORSKOG lobija koji je hteo da izmesta stadon Vojvodine u Veternik a SPENS da rusi.
Na karaju dvorana za atletiku nije izgradjeni ni ovde gde je trebala ni na jos 3-4 alternativna mesta. Vuk pojeo magarca.
Sve je to lepo, sad da vidimo kako ce vozaci da se snalaze u kruznom toku, bice povuci potegni za nesigurne vozace, samo da ne bude trebalo je da skrenem levo kod Albukerkija, ili da se izgube u kruzenju, pa otvore kiosk brze hrane nasred kruznog toka;)
Radovane, i da li ste najzad poceli u Puli da koristite i ostale trake osim vanjske ili mislite da su one samo ukrasne dok svi, apsolutno svi treba da koriste "vanjsku" traku. I zasto mislite da je vas pulsko austrougarski nacin pravilan? Zar na raskrsnici koja nije kruznog oblika mozete iz desne trake da skrecete levo? Dabome da ne.
Jos od doba Austrougarske postoji kruzni tok u Puli sa 3 trake. Kad sam bio mladji i poceo da vozim uvijek nam je bilo zanimljivo da se prestrojimo i ako treba vozimo u krug po vanjskoj traci nekoliko puta ali ovi Novosadjani nemaju pojma i dalje svakim danom vidim da krse osnovno pravilo da iz srednjeg prstena nemoze i nesmes nikada da preseces nikoga u vanjskom da se on vrti 20 puta. I tako svaki dan kod Lidla nesrece jer ne propustaju ove iz vanjske trake da nastave bez obzira kako su se prestrojili jer ocito nekima nije do znanja da je znak "plave boje" a sta znaci plava? Nije obavezna nego? E pa vi i dalje nastavite ja ne proprustam a udarac cete platiti na vasem autu 10 puta vise nego na mom krsu.
Nema sadnje drveca niti postavljanja spomenika i fontana jer je ispod glavni kolektor.
Strucnjaci to zaboravili !
Kruzni kot pravljen samo zbog pristupa promenadi iz kontra smera preko kruzne i zbog lesackog prelaza. Trebalo jos ondak da se napravi ali nije bilo para.
Teško da je ovo po standardu evropskog kružnog toka, ovde se lako prelazi u drugu traku. po standardima razdelnik izmđu traka je ivučnjak, da se ne može preći, a ovo je laganica.
Limuntus
19.06.2023 • 17:54
Pozitiva - nisam bot
Ovaj kruzni tok je nesto lepo sto se desilo limanu 1 i 2. Zaista mi je uzivanje bilo da svakodnevno posmatram izgradnju ove moderne saobracajnice. Sada se jos vise ponosim krajem u kojem zivim i naravno mojim Novim Sadom. Neka nam je sto vise ovakih stvari u gradu.
E ako ti je ovo dosta da se ‘ponosiš’ tebi je život lep.
I onda još napise “nisam bot”!!! Pa bilo bi ti bolje da jesi, bar bi sendvič zvakao, ovako si samo jadan.
Čemu taj naziv?
To je samo lep kružni tok kojem se radujem ali je samo malo veči od ostalih. Verujem da će semafori i ona ispupčenja što dele saobraćajne trake napraviti šou program.
Realno, na toj raskrsnici i nije bilo gužve osim kad je zakrlenje kod MERCATOR-a. Tu stanujem, tu vozim, vidim i znam. I garantujem da će zbog semafora na pola puta između ove 2 raskrsnice, sada biti još gore.
Postoji semafor i 50m pre turbo-a i 50m posle.... svrha je jedina bila da se napravi legalan prelaz kod Promenade naopako da ljudi pešače toliko do prvog semafora....
Ovaj kruzni tok je nesto lepo sto se desilo limanu 1 i 2. Zaista mi je uzivanje bilo da svakodnevno posmatram izgradnju ove moderne saobracajnice. Sada se jos vise ponosim krajem u kojem zivim i naravno mojim Novim Sadom. Neka nam je sto vise ovakih stvari u gradu. Malo sam skeptican u vezi sa spomenikom, ali valjda ce i on biti ok.
Nisu mi jasni ovi komentari, mislite da ne treba od Stražilovske do Bulevara oslobodjenja da bude semafor?
Pešaci iz Fruškogorske koji hoće na Spens ili Promenadu treba da odrade maraton da bi došli do svojih destinacija?
Kod Promenade su ljudi pretrčavali put konstantno, po keni skroz logično mesto za pešački i semafor.
Aj da vidimo od sutra kako će sve funkcionisati, svakako za sada možemo reći da izgleda uredno i lepo kružni tok, još samo da proverimo praktičnost.
Zašto trava a ne polegle kleke, dunjarice ili lonicera? Da bi radnik zelenila rizikovao kad ulazi sa kosilicom i izlazi iz tog kruga? Trava mora da se zaliva, kosi i đubri, to košta. Žbunju ne treba održavanje.
Treba pohvaliti što su radovi relativno brzo završini, u odnosu na druge koji se izvode na limanu. Ali ceo posao je uzaludno traćenje novca kojim ništa nije postiglo.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO: Novosađani od utorka voze kroz "turbo" kružni tok - završeni radovi na Bulevaru cara Lazara
Autor: 021.rs
Novi Sad
•19.06.2023.
•15:59 > 16:06
Komentari 48
Vukašin
V.A.Lucky
Vlada
Da se ne lažemo, stadion Vojvodine i treba da se izmesti u Veternik ili na neku sličnu livadu. Građani Novog Sad nisu dužni da trpe divljanje huligana i vanredno stanje u širem centru grada svakog drugog vikenda.
Dejan
Hoce bas isto onako kao su i zuti lopingeri zavrsili iza resetaka.
Nikola
Sve ce se zagustiti kod tog turbo sra*a i taj trzni centar nam uopste nije bio potreban ali ko nas pita... E Vucelicu, Vucelicu govno jedno ne opevano, sta nam ostavi sa svojim sns djubretom...
Jos malo pa ce vam kraj, da vas sve kompmetno posaljemo medj resetke zatvirske!
ex chapman
a gde je fontana?
Tja
rale
ns posmatrac
Ova dva semafora koja su nuzna od Spensa prema domovima i kod Promenade preko bulevara cara Lazara ce samo da uspore protocnost kruznog toga. Nazalost to su nuzni semafori i ovaj novi je bio potreban i pre izgradnje Promenade jer se tu stalno pretrcavao a sad tek.
Najveci problem je sto je izgradjena promenada na mestu gde nije mesto za trzni centar.
Inace ovu gradnju na tom placu su podrzavali kada su bili na vlasti i sadasnja opozicija i sadasnja pozicija jer je to "veoma skupa lokacija".
Nema veze sto se to neuklapa u celinu - stadion, SPENS, DIF tj sportskog dela grada. Stadion Vojvodine ostao bez pomocnih terena itd itd .
Nije mi jasno kako su samo stadion i SPENS preziveli napad INVESTITORSKOG lobija koji je hteo da izmesta stadon Vojvodine u Veternik a SPENS da rusi.
Na karaju dvorana za atletiku nije izgradjeni ni ovde gde je trebala ni na jos 3-4 alternativna mesta. Vuk pojeo magarca.
Sale
Sale
@Holandjanin
Holnadjanin
Radovan
pera kalenić
Jedini razlog
Skočko
Strucnjaci to zaboravili !
Kruzni kot pravljen samo zbog pristupa promenadi iz kontra smera preko kruzne i zbog lesackog prelaza. Trebalo jos ondak da se napravi ali nije bilo para.
jok
Uh
19.06.2023 • 17:54
Pozitiva - nisam bot
Ovaj kruzni tok je nesto lepo sto se desilo limanu 1 i 2. Zaista mi je uzivanje bilo da svakodnevno posmatram izgradnju ove moderne saobracajnice. Sada se jos vise ponosim krajem u kojem zivim i naravno mojim Novim Sadom. Neka nam je sto vise ovakih stvari u gradu.
E ako ti je ovo dosta da se ‘ponosiš’ tebi je život lep.
I onda još napise “nisam bot”!!! Pa bilo bi ti bolje da jesi, bar bi sendvič zvakao, ovako si samo jadan.
ZLIMAN
Sale NS
To je samo lep kružni tok kojem se radujem ali je samo malo veči od ostalih. Verujem da će semafori i ona ispupčenja što dele saobraćajne trake napraviti šou program.
AntiZaNe
igor_t
Bananamen
Vanja
Vanja
pawlle
Rizbo
LOOC
Khm
Limuntus
S
Baš divno, 3 meseca ranije, wow.
Za isti period kinezi napravili autoput Ns-Bg.
Brzi Gonzales
Vojvodjanin
Marko
Pešaci iz Fruškogorske koji hoće na Spens ili Promenadu treba da odrade maraton da bi došli do svojih destinacija?
Kod Promenade su ljudi pretrčavali put konstantno, po keni skroz logično mesto za pešački i semafor.
Aj da vidimo od sutra kako će sve funkcionisati, svakako za sada možemo reći da izgleda uredno i lepo kružni tok, još samo da proverimo praktičnost.
:/
Kupujem kokice i stojim u blizini da prisustvujem predstavi. :'D
turbonada
@Mrcke
Ćoravi Desk
I dalje mi nije jasno, zašto ta raskrsnica?
Samo pitam
Zašto prosto
Mrcke
Brane
Nišlija
Turbo
NS
Sabahudin
Liman 1
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H